Wednesday, December 18, 2013

Pengedar Shaklee

Bismillah dan assalamu'alaikum ;) Apa khabar semua? In Syaa Allah semuanya berada dalam keadaan yang sihat dan dibawah lindungan Allah s.w.t.


Berdasarkan tajuk hari ni mesti semua tahu tentang apa kan. Al maklumlah produk Shaklee ni semakin dapat sambutan dalam kalangan rakyat Malaysia. Baguslah semua dah sedar tentang kepentingan kesihatan tubuh badan yang amat penting.. Tapi kan, Shaklee ni bukan sahaja dapat meningkatkan tahap kesihatan kita dengan izin Allah, tetapi sesiapa yang jadi ahli akan dapat banyak keuntungan.

Pagi-pagi bangun tidur mesti terus pikir banyak masalah sekarang ni kan. Kesihatan diri, keluarga, ditambah pula dengan masalah kewangan bile semua harga barang nak naik sekarang. Saya pun stress juga tapi kesihatan tetap perlu dijaga sebab bile sihat, kita dapat teruskan kerja dengan tenang dan mudah;) Alhamdulillah, atas izin Allah dengan bantuan Shaklee saya dapat tingkatkan tahap kesihatan saya. Setiap hari rasa banyak je tenaga dan walau banyak kerja sekalipun dah kurang rasa stress ni. Duit bonus pun masuk je setiap bulan.. jadi, sedikit sebanyak dapat membantu masalah kewangan kini. Ini saya senaraikan sedikit sebanyak kelebihan jadi pengedar Shaklee:



1)Antaranya, bonus bulanan. Shaklee akan transfer cash money ke bank yang kita dah daftar bile jadi pengedar die.

2)Selain tu, kite boleh bekerja mengikut masa kita sendiri. Tak perlu berhenti kerja sekarang sebab kita boleh bisnes waktu malam bersama family.. mudah kan :)

3) Mendidik kita menjadi seorang leader yang bertanggungjawab terhadap sponsor masing-masing.

4) Dapat peluang pelancongan atau pergi Umrah secara percuma.

5) Beli produk Shaklee dengan harga ahli yang lebih murah berbanding harga retail.

6) Dapat mengekalkan dan meningkatkan tahap kesihatan.

7) Boleh beli produk secara online sahaja. Tak perlu membazir minyak pergi ke office. Anda still dapat point!!

Okay, kalau nak senarai memang banyak kelebihan dia. Sesiapa yang nak cuba atau nak tahu lebih lanjut, boleh roger saya.. Saya akan membantu anda.. sama2 jadi family Shaklee !!! Boleh wassap saya 0136415014 atau drop komen disini.. Terima kasih;))


No comments:

Post a Comment

PeNdApAt mErEkA: